Tuesday 27 August 2013

ISYARAT Rasulullah!!! menyebut bahawa umat ISLAM dan akan mewujudkan Perikatan! dengan Rum! (Russia)! . . .


MaliaJYy - ISYARAT Rasulullah!!! 'NAbi lagi RASUL' Nabi Muhamad Shallallahu Alaihi wa Sallam, menyebut bahawa umat Islam dan akan mewujudkan perikatan! dengan Rum! (Russia)! (The prophet Muhamad (peace and blessings Of God be on him) mentioned that the Muslims and will create an alliance with Rum! (Russians)! 

Wahai Manusia . . . Akulah MASA! . . .

Hadis Abu Hurairah Radhiyallahu Anhu katanya: Aku pernah mendengar Rasulullah Shallallahu Alayhi waSallam bersabda: Allah Taala berfirman: Anak Adam selalu mencaci-maki masa,

padahal Akulah masa.

Siang dan malam berada di tanganKu.

(Riwayat Bukhari di dalam kitab Tafsir Quran. hadis: 4452 * Muslim di dalam kitab Ucapan. hadis: 4165 * Abu Daud di dalam kitab Etika. Hadis: 4323, 4590 *Ahmad Ibnu Hambal di dalam kitab Juzuk 2 muka surat: 238, 239, 259, 272, 275, 318, 395, 491, 496, 499, 506 * Malik di dalam kitab Ucapan. Hadis: 1560 *ad Darimi di dalam kitab Izin. Hadis: 2584)

Ingatlah Saudara2 ku . . .

Mereka ber-3 akan muncul selang silih sahaja dan mereka ber-3 berkongsi gelaran yang sama. 2 daripada mereka mendapat rahmat berupa umur yang panjang, sedangkan 1 dari mereka ber-3 berumur pendek tapi dapat meminpin DUNIA.

Ketahuilah Mereka ber-3 ialah:

- Al 'Masih Al 'Mahdi

- Al 'Masih dAJJAL

- Al 'Masih Isa

Dan Ingatlah Wahai Muslimin, Do’a-do'a Nabi Allah Ibrahim Alayhis Sallam makbul sehingga AkhirZAMAN. Dari SusurGalur bagindalah berakhirnya Rasul terakhir Nabi Muhammad Shallallahu Alayhi wa Sallam.

Dari SusurGalur Nabi Muhammad Shallallahu Alayhi wa Sallam, akan munculnya pemuda bernama Muhammad Bin Abdullah, yang mana dia sendiri tak tahu dia adalah bakal Khalifah'Allah Al 'Mahdi.

Di dalam darahnya ada kombinasi DNA Nabi Allah Ibrahim Alayhis Salam & DNA Nabi Muhammad Shallallahu Alayhi wa Sallam kerana mereka berdua dari keturunan yang sama.

Carilah balik Do’a Nabi Allah Ibrahim Alayhis Sallam itu (ada dalam Al 'Quran) dan kerana itulah, solat 5 Waktu di tahiyat akhir akan selalu kita bacakan Nama-nama Nabi itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...